Хитрощі, на які йдуть магазини, щоб клiєнт залишив у них побільше грошей

У супермаркетах споживачів змушують купувати хитрощами. У чому ж конкретно полягають ці хитрощі?

1. Розташування величезного плакату "ЗНИЖКА!" В Україні оголошення про зниження цін зовсім не означає, що вартість товару стала копійчаною. Навіть в “Чорну п'ятницю”.

2. Роблять суперпропозиції, які закінчуються через пару днів. Хоча насправді знижки ніякої немає: просто замість білого цінника чiпляють помаранчевий.

3. "Молочку» ставлять в найдальшому кінці магазину. Українці люблять молоко. І поки Ви дійдете до холодильника, щоб взяти кефір на вечерю, по дорозі побачите стелаж з печивом, консервами, крупами тощо.

4. Несподівано змінюють розташування стелажів. Під час прогулянки в пошуку потрiбного товару Ви не тільки відкриваєте для себе нову продукцiю, але й спонтанно робите покупки, про які ніколи б і не подумали.

5. Ставлять дегустаційні столики, у яких відразу продають товар.

6. Вмикають повільну фонову музику. Так покупці розслабляються, починають бродити по магазину повільніше - і закидають в кошик більше товару.

7. Викладають товари біля каси.

Ви набігалися по магазину і втомилися, увага розсіялась, вже думаєте про що завгодно, крім покупок і чекаєте свою чергу, щоб розплатитися. Тут Вам пропонують шоколадний батончик. Часто вiд нього важко вiдмовитися.

8. Пропонують купити два товари і отримати третій в подарунок. Інколи дешевше купити товар тричі по одному.