Тимчасова недоступність сервісів банку у зв'язку з проведенням технологічних робіт!

Тимчасова недоступність сервісів банку у зв'язку з проведенням технологічних робіт!
23/11/2018

Шановні Клієнти!

Прагнучи до надання послуг своїм Клієнтам на рівні, що відповідає європейським стандартам якості обслуговування, Банк постійно працює над вдосконаленням, модернізацією та впровадженням нових продуктів і сервісів.

Інформуємо Вас про те, що у період з 22:00 24.11.18 до 15:00 год. 25.11.2018 року Банком будуть проводитись технологічні роботи з системами Банку.

Звертаємо Вашу увагу, що в даний період не буде доступу до системи дистанційного обслуговування інтернет-банкінг.

Банкомати працюватимуть у звичному режимі, відповідно Ви маєте можливість користуватись картками Банку в межах залишку на рахунку.

Перепрошуємо за тимчасові незручності.

При виникненні додаткових запитань, в т.ч. щодо режиму зарахування коштів при оплаті кредитів через сервіси описані вище, Ви зможете отримати інформацію за телефоном гарячої лінії 0 800 50 20 30.

У разі виникнення запитань просимо звертатися до найближчого відділення Банку або контакт-центру Idea Bank за номером: 0 800 50 20 30.


Дивіться також