Питання - відповіді

Задати запитання

Автокредити

Питання клієнта

Відповідь

Чи можу я оформити кредит на купівлю авто, не маючи водійського посвідчення?

Кредит може бути оформлено на позичальника, у якого немає водійського посвідчення. При цьому дозволяється надати право керування на авто, що купується, людині, у якої є водійське посвідчення.

Чи можу я вибрати страхову компанію самостійно?

При оформленні кредитів в  ПАТ "Ідея Банк" Клієнти банку зобов’язані страхувати майно, яке передається під заставу банку, в страховій компанії, акредитованій при ПАТ "Ідея Банк". Сьогодні при ПАТ "Ідея Банк" акредитовані для співпраці ряд страхових компаній, перелік яких постійно поновлюється.

Протягом якого періоду необхідно страхувати автомобіль?

Автомобіль має бути застрахованим протягом всього строку дії кредитного договору.

Яким чином здійснюються платежі по кредиту?

Платежі слід здійснювати щомісяця згідно Вашого графіку погашення, вказаному в кредитному договорі. Зокрема, Ви можете внести кошти на рахунок раніше вказаної дати.

Чи можливо змінити дату щомісячного платежу по кредиту?

Дату сплати регулярних платежів змінити можливо.

Чи існують штрафні санкції за дострокове погашення кредиту?

За дострокове погашення кредиту штрафні санкції не накладаються.

Чи можна виїхати на кредитному автомобілі за кордон?

Так, можна виїжджати на автомобілі за кордон, навіть якщо кредит за авто ще повністю не сплачено. Для цього в банку необхідно отримати відповідний письмовий дозвіл.

Депозити

Наразі у цьому розділі немає запитань

Обслуговування

Наразі у цьому розділі немає запитань

Кредити готівкою

Наразі у цьому розділі немає запитань

Інтернет-банкінг

Питання клієнта

Відповідь

Що робити якщо доступ заблоковано?

При визначеній кількості спроб введення невірного Паролю або невірного Коду підтвердження доступ може бути заблоковано на обмежений або необмежений період часу. Більше деталей можна знайти у Правилах. При виникненні додаткових питань. просимо звернутися до Контакт Центру за телефоном 0 800 50 20 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні) або у відділення Банку

Що робити, якщо мені не надіслали Код для підтвердження операції, або він не був вчасно використаний?

Якщо Ви з якоїсь причини не отримали вчасно відправлений Банком Код підтвердження, або не змогли своєчасно його використати, повторіть, будь ласка, ще раз дії для ініціювання потрібної операції, і Вам буде відправлено новий Код підтвердження. 

Чи можу я в системі "Інтернет-банкінг" переказати іноземну валюту на рахунок іншої особи, що знаходиться в Україні чи за кордоном?

Ні. Згідно діючого законодавства, перекази в межах України здійснюються лише в національній валюті, а для переказу іноземної валюти за кордон Вам необхідно звернутись у відділення  Банку. 

Як відбувається закриття депозиту у системі "Інтернет-банкінг"?

Якщо депозитний продукт не передбачає автоматичну пролонгацію, тоді по закінченню його терміну  дії, кошти автоматично повертаються на зазначений  Вами рахунок і депозит автоматично закривається. 
Якщо депозит відкритий на умовах автоматичної пролонгації, тоді Ви можете по закінченню строку дії депозитного договору протягом терміну, визначеного в Правилах (зазвичай, 10 днів після автоматичної пролонгації), зняти кошти натиснувши на кнопку “Зняти”, що знаходиться під обраним депозитним продуктом: кошти будуть переведені на поточний рахунок, попередньо обраний Вами. Якщо залишок коштів на Вкладному рахунку Клієнта є "0" або меншим від мінімальної незнижувальної суми, визначеної в умовах Договору строкового банківського вкладу, то протягом визначеного внутрішніми документами Банку часу даний депозит автоматично закриється а залишок коштів буде перераховано на Ваш поточний рахунок.

Коли мені вказувати ІПН, а коли ЄДРПОУ?

ІПН вказується у разі якщо платіж чи переказ здійснюється на користь фізичної особи (складається з 10 цифр); ЄДРПОУ вказується у разі якщо платіж чи переказ здійснюється на користь юридичної особи (складається з 8 цифр).

Що таке заблоковані суми?

Це суми по операціях із використанням картки до визначеного рахунку, які здійснені Вами та на даний момент ще не проведені банківською та картковою системами.

У чому різниця між балансом рахунку та доступними коштами?

Баланс” рахунку показує суму коштів, яка враховує операції, здійснені клієнтом, проте ще не проведені банківською системою;
 “Доступні кошти”- це фактична сума коштів на рахунку, тобто та, якою Ви можете скористатися на даний момент (без врахування ще не проведених операцій).

Чи можливо здійснити грошовий переказ за довільними реквізитами за допомогою системи "Інтернет-банкінг"?

Так, скористуйтеся розділом системи "Платежі/Перекази". Для Вашої зручності Ви також маєте змогу зберігати свої платежі, як шаблони, в разі якщо Ви плануєте здійснювати платежі за такими реквізитами неодноразово.

Що таке обмеження тривалості WEB сесії?

Обмеження тривалості WEB сесії призначено для додаткового захисту: якщо ви не будете виконувати дій в системі протягом 10 хвилин, ваша WEB сесія автоматично закриється. У Вас також є можливість натиснути на спеціальну кнопку “ ”, що знаходиться у правому верхньому кутку біля таймера, яка дозволить оновити WEB сесію, не перериваючи її.

Чи можу я використовувати систему "Інтернет-банкінг", знаходячись за кордоном?

Так, Ви зможете управляти своїми рахунками у будь-якій країні світу, якщо є доступ до мережі Інтернет та ваша SIM-картка є в роумінгу (може отримувати СМС-повідомлення з України).

Що робити у разі втрати мобільного телефону (SIM-карти), на номер якого надходять Коди підтвердження?

У разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш "Інтернет-банкінг" для здійснення платежів без Пароля для входу в систему "Інтернет-банкінг". Проте при виникненні такої ситуації рекомендується негайно звернутися у Контакт Центр Банку з проханням заблокувати доступ до системи "Інтернет-банкінг" та звернутися на відділення Банку та, заповнивши відповідну заяву, змінити номер мобільного телефону, вказаного в договорі, як номер для надсилання Кодів підтвердження

Що робити якщо я не отримав Пароль для першого входу до Системи “Інтернет-банкінг”?

Зверніться, будь-ласка, до Контакт Центру за телефоном 0 800 50 20 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні) або у відділення Банку.

Грошові перекази

Питання клієнта

Відповідь

По якій системі грошових переказів я можу відправити переказ у Вашому банку?

Anelik, MoneyGram, PrivatMoney, Western Union - системи грошових переказів, по яких можливо відправити грошовий переказ у ПАТ "Ідея Банк".

Яку максимальну суму в іноземній валюті можна переказати без відкриття рахунку в межах України?

Перекази в іноземній валюті без відкриття рахунку по території України заборонені Національним банком України.

Яку максимальну суму в іноземній валюті можна переказати за кордон?

Переказати за кордон в іноземній валюті можливо суму, що в еквіваленті не перевищує 15 000 гривень в день.

На основі яких документів можна виплатити (відправити) переказ?

Виплата (відправка) грошового переказу здійснюється на основі наступних документів:

  • паспорта,
  • закордонного паспорта або
  • посвідки на проживання в Україні.

Які у Вас (Банку) тарифи за відправку переказів?

Тарифи ПАТ "Ідея Банк" за відправку грошових переказів знаходяться на сайті банку за наступним посиланням: https://www.ideabank.ua/uk/private-clients/money-tranfer/

Які у Вас (Банку) тарифи за виплату переказів?

Всі грошові перекази виплачуються Клієнту безкоштовно.

Через який максимальний термін повинен бути виплачений переказ?

  • 90 днів по системі грошових переказів MoneyGram;
  • 45 днів по системах грошових переказів Western Union, Privat Money;
  • 30 днів по системах грошових переказів Anelik, Contact, UniStream.

Яка швидкість доставки переказу?

  • 15 хв. по системах грошових переказів Contact, UniStream, Western Union, MoneyGram, Privat Money;
  • 2-3 робочі дні по системі грошових переказів Anelik.

В якій валюті можна відправити переказ?

В ПАТ "Ідея Банк" відправити грошовий переказ можливо у наступних валютах:

Анелік – долари США, MoneyGram – Євро, дол. США,  Western Union -  долари США, Гривня

В якій валюті можна отримати переказ?

В ПАТ "Ідея Банк" отримати грошовий переказ можливо у наступних валютах:

Анелік - долари США; Контакт – долари США, Євро, Рос.Рубль; Юністрім – долари США, Євро, Рос. Рубль;  Western Union – долари США, Євро, Гривня; MoneyGram – долари США, Євро; Avers - долари США, Євро, Рос. Рубль, Гривня

По якій системі грошових переказів я можу отримати переказ у Вашому банку?

Anelik, Contact, UniStream, Western Unіon, MoneyGram, PrivatMoney - системи грошових переказів, по яких можливо отримати грошовий переказ у ПАТ "Ідея Банк".

Де я можу отримати (відправити) переказ?

У кожному відділенні ПАТ "Ідея Банк" Ви можете отримати (відправити) грошовий переказ.

Інше

Наразі у цьому розділі немає запитань

Платіжні картки

Наразі у цьому розділі немає запитань