Твоя Безпека

Шановний клієнте!

Ідея Банк у своїй роботі завжди керується принципами чесного та відкритого ведення бізнесу, які не акцептують жодних проявів обману, шахрайства та зловживання ні з боку клієнтів, а ні з боку працівників Банку чи будь-яких інших осіб.

З думкою про Вашу безпеку рекомендуємо ознайомитися з базовими заходами безпеки при використанні банківських продуктів.

1. ПІН-код, логін і пароль. Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль до системи інтернет – банкінгу в недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не передавайте. Ніколи не записуйте ПІН-код на пластиковій картці: у разі крадіжки або втрати карти сторонні особи можуть без перешкод зняти з неї кошти. Ознайомтеся з основними вимогами до безпечних паролів. Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою чи інтернет-банкінгом. Самостійно вводіть ПІН-код, логін та пароль, не показуючи його оточуючим і не вимовляючи вголос.

2. Звернення від імені Банку. Ідея Банк має всю необхідну інформацію для забезпечення Вашого обслуговування. Банк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль до системи інтернет-банкінгу, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленнях. Якщо Ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити кодове слово, ідентифікаційні дані, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.

3. Розрахунки в інтернеті. Під час оплати покупок в Інтернеті необхідно зазначати тільки номер картки, строк дії та CVV2-код. З метою безпеки ніколи не передавайте код CVV2 Вашої картки стороннім особам! Будьте обережні й не розголошуйте особисті дані. Якщо Вас просять назвати дату та рік народження, дівоче прізвище матері та інші особисті дані або набрати різні комбінації цифр на телефоні, то Ви маєте справу з шахраєм.

Якщо Ви часто здійснюєте купівлі в мережі Інтернет, завжди звертайте увагу на інтерфейс сайту для оплати – будь-яка зміна кольорової гами та шрифту, наявність орфографічних помилок має викликати підозри. А ще краще заведіть для цього окрему карту з невеликим лімітом.

4. Оформлення кредитів. Не передавайте Ваші персональні дані іншим особам чи посередниками для отримання кредиту в Ідея Банку. Для оформлення кредиту звертайтеся в Банк особисто. Отримавши кредит у Ідея Банку Ви вправі самостійно розпоряджатися власними коштами відповідно до Ваших рішень та умов договору. Суми, які Ви віддасте посередникам не зменшують Вашої заборгованості перед Банком.

5. Будьте пильні. Почастішали випадки злому акантів пошти та месенджерів. Якщо Вам на e-mail, у Skype або Viber надійшло прохання фінансового характеру від Вашого знайомого, зв’яжіться з ним у голосовому режимі та підтвердьте прохання. Обліковий запис могли зламати шахраї.

6. Будьте завжди на зв'язку з Ідея Банком. Запишіть в телефонну книжку номер контакт-центру банку для швидкого зв’язку у разі необхідності. У Банку створені відповідні канали зв’язку, які дають змогу офіційно або анонімно повідомити про факти відомих Вам порушень чи шахрайських дій.

На Ваш вибір, можете скористатись одним із наступних способів:
  1. Написати лист на адресу Головного офісу : 79008, м. Львів, вул. Валова, 11;
  2. Написати електронне повідомлення на скриньку: security@ideabank.ua;
  3. Зателефонувати за номером: 0 800 50 20 30;
  4. Ви можете  залишити   повідомлення  заповнивши відповідну форму на сайті:
    https://www.ideabank.ua/uk/about/report_fraud/

7. Ліміт на картку. Піклуючись про безпеку своїх клієнтів та з метою мінімізації ризиків проведення шахрайських операцій за платіжними картками, Ідея Банк впровадив нову систему добових лімітів на готівкові та безготівкові операції. Дані ліміти встановлені за замовчуванням та можуть бути змінені за бажанням клієнта у будь-який момент. При необхідності зміни значень лімітів просимо використовувати наступні рекомендації:

  • Не встановлювати на постійній основі для платіжних карток з магнітною смугою великі значення лімітів на готівкові та безготівкові операції.
  • Звертаємо Вашу увагу, що сума добового ліміту на «платежі» (безготівкові операції) окрім операцій в торгово-сервісних підприємствах, також розповсюджується на операції в мережі Інтернет та на операції грошових переказів з картки на картку;
  • З урахуванням вищенаведеного та в цілях безпеки, просимо не використовувати основну платіжну картку для розрахунків в мережі Інтернет, для цього рекомендуємо відкрити іншу платіжну картку та при необхідності перераховувати на неї грошові кошти через систему Інтернет-Банкінг;
  • Значення добових лімітів встановлювати з розрахунку Вашого мінімального або середнього розміру суми готівкових та безготівкових операцій на добу;

Ми будемо раді, якщо Ви допоможете нам у впровадженні цих принципів у щоденну роботу та повідомите про відомі Вам будь-які випадки порушень, свідком чи учасником яких вам довелось опинитись.