До уваги клієнтів!
Як сплатити за кредит онлайн в умовах карантину

Дізнатись більше

Безпека

Твоя безпека
Інформаційна безпека
Повідомлення про шахрайство
COVID-шахрайство
ПІН-код, логін і пароль
Звернення від Банку
Розрахунки в інтернеті
Оформлення кредитів
Будьте пильні
Зв’язок з Банком
Ліміт на картку
Ризикові країни
3D-SECURE
ПІН-код, логін і пароль

Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль до системи інтернет–банкінгу в недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не передавайте.
Ніколи не записуйте ПІН-код на пластиковій картці: у разі крадіжки або втрати карти сторонні особи можуть без перешкод зняти з неї кошти. Ознайомтеся з основними вимогами до безпечних паролів. Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою чи інтернет-банкінгом. Самостійно вводіть ПІН-код, логін та пароль, не показуючи його оточуючим і не вимовляючи вголос.

Звернення від імені Банку

Ідея Банк має всю необхідну інформацію для забезпечення Вашого обслуговування. Банк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль до системи інтернет- банкінгу, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленнях. Якщо Ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити кодове слово, ідентифікаційні дані, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.

Розрахунки в інтернеті

Увага!  Фішинг – підміна веб-сайтів, веб-ресурсів з метою отримання персональних даних держателя банківської платіжної картки з подальшим проведенням шахрайських операцій в CNP-середовищі та/або синхронно з держателем банківської платіжної картки здійснювати шахрайські операції з переказу з картки на картку через легальний платіжний сервіс, використовуючи дані, які держатель вводить на шахрайському веб-сайті та замінюючи номер картки отримувача та номер картки шахрая, а в деяких випадках збільшуючи суму переказу. Коли держатель вводить карткові реквізити на такому веб-сайті, запит на авторизацію операції до банку надходить, але банк авторизує операцію, яку здійснює злочинець.

Користувач не завжди може помітити, що веб-сайт є підробленим, просто переглядаючи сторінки в мережі Інтернет, оскільки шахраї дуже пильно копіюють реальний вміст популярного веб-сайту.  

Щоб уберегтися від  фішингу використовуйте прості правила:

  • Подивіться на URL-адресу, щоб переконатися, що Ви дійсно перебуваєте на реальному веб-сайті;
  • URL-адреса повинна починатися з https: // (не http: //), і Ви повинні бачити логотип веб-безпеки – зелений замочок - в адресному рядку браузера. 
  • Не переходьте і не оплачуйте послуги за посиланнями, отриманих від незнайомих людей або у SMS-повідомленнях або за скороченими лінками. 
  • Увага! Повна версія сайту Ідея банку виглядає так - https://ideabank.ua
     

Будьте обачними та у випадку виявлення недобросовісного веб-сайту або користувача в мережі Інтернет одразу повідомляйте в Кіберполіцію за посиланням - https://ticket.cyberpolice.gov.ua/

Довідник банків які мають банківську ліцензію та їх відокремлених підрозділів - https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions

Під час оплати покупок в Інтернеті необхідно зазначати тільки номер картки, строк дії та CVV2-код. З метою безпеки ніколи не передавайте код CVV2 Вашої картки стороннім особам!

Будьте обережні й не розголошуйте особисті дані. Якщо Вас просять назвати дату та рік народження, дівоче прізвище матері та інші особисті дані або набрати різні комбінації цифр на телефоні, то Ви маєте справу з шахраєм. Якщо Ви часто здійснюєте купівлі в мережі Інтернет, завжди звертайте увагу на інтерфейс сайту для оплати – будь-яка зміна кольорової гами та шрифту, наявність орфографічних помилок має викликати підозри. А ще краще заведіть для цього окрему карту з невеликим лімітом. 

Оформлення кредитів

Не передавайте Ваші персональні дані іншим особам чи посередниками для отримання кредиту в Ідея Банку.
Для оформлення кредиту звертайтеся в Банк особисто.

Отримавши кредит у Ідея Банку Ви вправі самостійно розпоряджатися власними коштами відповідно до Ваших рішень та умов договору.
Суми, які Ви віддасте посередникам не зменшують Вашої заборгованості перед Банком.

Будьте пильні

Почастішали випадки злому акаунтів пошти та месенджерів.
Якщо Вам на e-mail, у Skype або Viber надійшло прохання фінансового характеру від Вашого знайомого, зв’яжіться з ним у голосовому режимі та підтвердіть прохання.
Обліковий запис могли зламати шахраї.

Нікому не називайте номер, строк дії та коди на звороті платіжної картки чи з СМС. Якщо по телефону запитують ці дані - завершіть розмову!
Деталі за телефоном Контакт-Центру Ідея Банку.

Будьте завжди на зв’язку з Ідея Банком

Запишіть в телефонну книжку номер контакт-центру банку для швидкого зв’язку у разі необхідності.
У Банку створені відповідні канали зв’язку, які дають змогу офіційно або анонімно повідомити про факти відомих Вам порушень чи шахрайських дій:

0 800 50 20 30 - для фізичних осіб

0 800 50 10 40 - для бізнес-клієнтів

+38 034 255 87 62 - для дзвінків з-за кордону

Ліміт на картку

Піклуючись про безпеку своїх клієнтів та з метою мінімізації ризиків проведення шахрайських операцій за платіжними картками, Ідея Банк впровадив нову систему добових лімітів на готівкові та безготівкові операції. Дані ліміти встановлені за замовчуванням та можуть бути змінені за бажанням клієнта у будь-який момент. При необхідності зміни значень лімітів просимо використовувати наступні рекомендації: 

  • Не встановлювати на постійній основі для платіжних карток з магнітною смугою великі значення лімітів на готівкові та безготівкові операції;
  • Звертаємо Вашу увагу, що сума добового ліміту на «платежі» (безготівкові операції) окрім операцій в торгово-сервісних підприємствах, також розповсюджується на операції в мережі Інтернет та на операції грошових переказів з картки на картку;
  • З урахуванням вищенаведеного та в цілях безпеки, просимо не використовувати основну платіжну картку для розрахунків в мережі Інтернет, для цього рекомендуємо відкрити іншу платіжну картку та при необхідності перераховувати на неї грошові кошти через систему Інтернет-Банкінг;
  • Значення добових лімітів встановлювати з розрахунку Вашого мінімального або середнього розміру суми готівкових та безготівкових операцій на добу.
     

Ми будемо раді, якщо Ви допоможете нам у впровадженні цих принципів у щоденну роботу та повідомите про відомі Вам будь-які випадки порушень, свідком чи учасником яких вам довелось опинитись.

Високо-ризикові країни

З метою підвищення безпеки використання платіжних карток та для мінімізації ризиків здійснення несанкціонованих операцій, для всіх платіжних карток АТ «Ідея Банк» діють обмеження на готівкові та безготівкові операції на території країн, які відповідно до статистичних та нормативних даних відносяться до країн з високим ризиком здійснення шахрайських операцій.

Країни, які віднесено до високо-ризикових: Австралія, Бангладеш, Болгарія, Бруней-Даруссалам, Бутан,  Вануату, В'єтнам, Гонконг, Індія, Шрі-Ланка, Китай, Індія, Камбоджа, Китай, Корея (демократична народна республіка) Корея (республіка), Лаоська Народно-Демократична Республіка, Макао, Малайзія, Мальдіви, Монголія, М`янма, Непал, Нова Зеландія, Папуа - Нова Гвінея, Росія, Самоа, Сінгапур, Соломонові острови, Східний Тимор, Індонезія, Таїланд, Тайвань (провінція Китаю), Тонга, Тувалу, Фіджі, Філіппіни, Французька Полінезія, Шрі-Ланка, Японія.

Отже, якщо ви плануєте закордону подорож в одну з цих країн, будь-ласка, проінформуйте представника банку та тимчасово зніміть обмеження з платіжної картки для використання у країні з підвищеними ризиком. Для цього достатньо просто зателефонувати до Контакт-Центру Ідея Банку за телефоном 0 800 50 20 30. Номер телефону для зв’язку у роумінгу +38 0342 55 87 62 (тарифи згідно оператора зв’язку).

ВАЖЛИВО! Для попередження виникнення непередбачуваних ситуацій пов’язаних з працездатністю платіжної картки за кордоном, просимо попереджати Банк в телефонному режимі, що платіжна картка певний період часу буде використовуватись за кордоном.

3D-SECURE

Ідея Банк, піклуючись про безпеку своїх клієнтів в мережі Інтернет, впровадив технологію 3D- Secure для платіжних карток MasterCard. Захист 3D-Secure – це одноразовий динамічний секретний код, який генерується системою для кожної операції з використанням платіжної картки MasterСard на Інтернет-сайтах, які підтримують технологію 3D-Secure.

Секретний код 3D-Secure автоматично направляється Банком в СМС-повідомленні на Ваш номер мобільного телефону до якого підключено послугу СМС-інформування про операції за платіжною карткою. Сервіс 3D-Secure надає додатковий захист від несанкціонованого використання Вашої платіжної картки в мережі Інтернет.

Важливо, тільки Ви знаєте цей код – ні працівники Банку, ні Інтернет-сайти не можуть його побачити. Технологія 3D-Secure надається безкоштовно за умови, якщо для картки активована послуга СМС- інформування про операції з платіжною карткою. Послугу СМС-інформування можна підключити через Інтернет-Банкінг або звернутися до Контакт-Центр Банку.

АТ «Ідея Банк»» з метою збереження банківської таємниці забезпечує надійність інформаційних технологій, та дотримання правил інформаційної безпеки. Інформація, що створюється, обробляється та використовується в Банку, є одним з цінних ресурсів, що забезпечують конкурентну перевагу на ринку банківських послуг, і тому потребує відповідного захисту. З метою забезпечення необхідного та достатнього рівня інформаційної безпеки, в Банку впроваджено Система Управління Інформаційною Безпекою (надалі – СУІБ), що відповідає міжнародному стандарту ISO/IEC 27001:2015, та не перечить чинному законодавства України, нормативно- правовим актам Національного Банку України. Система Управління Інформаційною Безпекою забезпечує дотримання принципів та вимог забезпечення інформаційної безпеки, а саме:

  • Системний (комплексний) підхід до забезпечення інформаційної безпеки;
  • Безперервний процес удосконалення та розвитку інформаційної безпеки шляхом обґрунтування та реалізації раціональних засобів, методів, заходів із застосуванням найкращого міжнародного досвіду;
  • Своєчасні й адекватні заходи захисту від реальних та потенційних загроз в інформаційній безпеці Банку;
  • Підтримку та контроль з боку керівників Банку щодо забезпечення належного рівня інформаційної безпеки Банку;
  • Можливість отримання достатнього забезпечення ресурсами, у тому числі фінансовими, для сталого розвитку систем інформаційної безпеки.


Основні цілі та завдання СУІБ
Мета  забезпечення інформаційної безпеки банку – збереження конфіденційності, цілісності, доступності та спостережності інформації.
Основними цілями та завданнями СУІБ є:

  • Захист інформаційних ресурсів банку та його клієнтів від випадкового або навмисного знищення, викривлення, розповсюдження або втрати інформації.
  • Нейтралізація наслідків від реалізованих загроз.
  • Забезпечення неперервності бізнесу та мінімізація можливих збитків банку шляхом попередження можливих інцидентів інформаційної безпеки.
  • Забезпечення відповідності системи захисту інформації бізнес-цілям банку.
  • Надання працівникам банку правил, які застосовуються в галузі захисту інформації.

Забезпечення відповідності СУІБ чинному законодавству України, нормативно-правовим актам Національного банку України та національним стандартам України з питань інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27000:2015, сертифікації СУІБ та успішного продовження дії сертифіката.

Відповідальність та повноваження
Розуміючи важливість та необхідність забезпечення інформаційної безпеки, Правління банку бере на себе зобов’язання щодо щорічного перегляду СУІБ,  створення сприятливого середовища для її вдосконалення, постійного підвищення її ефективності та результативності. З метою сприяння функціонуванню, вдосконаленню та розвитку СУІБ Правління банку контролює її ефективність та результативність, виділяє необхідні ресурси і вимагає від працівників виконання правил інформаційної безпеки.
Правління затверджує Політику інформаційної безпеки банку, сприяє її реалізації, відповідає за її перегляд, а також затверджує рівень допустимих ризиків.
Усі працівники банку повинні виконувати вимоги інформаційної безпеки, викладені в вищеназваній Політиці та інших внутрішніх документах банку, а також забезпечувати контроль за виконанням цих вимог іншими організаціями чи особами, з якими вони контактують у межах своїх посадових повноважень, у тому числі через контракти / угоди з ними.
 

Ідея Банк у своїй роботі завжди керується принципами чесного та відкритого ведення бізнесу, які не акцептують жодних проявів обману, шахрайства та зловживання ні з боку клієнтів, ні з боку працівників Банку чи будь-яких інших осіб.

Ми будемо раді, якщо Ви допоможете нам у впровадженні цих принципів у щоденну роботу та повідомите про відомі Вам будь-які випадки порушень, свідком чи учасником яких вам довелось опинитись.

У Банку створені відповідні канали зв’язку, які дають змогу офіційно або анонімно повідомити про факти відомих вам порушень чи шахрайських дій.

На Ваш вибір, можете скористатись одним із наступних способів:

  • Написати лист на адресу Головного офісу : 79008, м. Львів, вул. Валова, 11;
  • Написати електронне повідомлення на скриньку: security@ideabank.ua;
  • Зателефонувати за номером: 0 800 50 20 30;
  • Ви можете залишити повідомлення заповнивши нижченаведені поля: